Tuesday, October 5, 2010

semakin lama aku mempunyai blog,semakin kuat kemalasan aku

aku sudah semakin jarang untuk membuka blog
kalau dalam sehari,mungkin hanya sekali dan mungkin tidak langsung
bosan jika difikirkn semula
ha69
biasalah manusia,hanya menggunakan benda yg baru itu ketika ia maish baru kemudian tinggalknnya secara perlahan-perlahan.
kadang-kadang kita terlakukan kepada manusia. manusia bukan benda tetapi sesuatu yg punyai hati dan perasaan. aku juga punyai hati dan perasaan cuma tidak selalu menunjukkannya. mungkin sebab aku terlalu ego sehingga bergelar egois. persetankan apa yang orang perkatakn tentang aku. aku yang menentukan bagaimana susun atur hidup aku,bukannya mulut-mulut yang rancak berkumat kumit dibelakangku tanpa tahu siapa aku yang sebenarnya.

aku kadang-kadang menjadi seorang yang egois. banyak sebab yang menjadikan aku seorang yang berubah mengikut keadaan. anda juga begitu bukan? sekarang ini,aku cuba mahu hidup dengan cara aku sendiri tanpa mempedulikan apa yang diperkatakan oleh orang lain. persetankan mereka dengan kata-kata mereka. kita buat apa yang kita suka.

2 comments: