Saturday, October 23, 2010

john. perlu ada kah?

hari itu,aku pergi ke politeknik pait dengan pidot. aku ada nampak seorg budak laki ini yang seperti john nk mampos. naik PERSONA tu,pergh kaya gila bapak dia bagi kereta.ha69

dalam kereta itu ada 5orang termasuk driver yang umpama kuli batak kepada 4orang yang lain. 2perempuan.3lelaki. seorang perempuan duduk dekat sisi pemandu,seorang lagi duduk dekat belakang. yang kat belakang dahla duduk belakang,tengah pulak tu sambil diapit 2orang lelaki.

aku tgk sambil berkata dalam hati,'aik,biar betul perempuan ni'. terdesak sangat ka samapi nak kena duduk apit-apit? pakai tudung pulak bukan apa. kalo dah pakai tudung,elokkan skit perangai tu. adeh,aku tak kondem mereka tapi laki tu,serious tak bleh blah.. rasa macam nak jejak ja,mentang-mentang kami pkai kereta buruk,senyum pun xmau.

kalau-kalau nak senyum tanda tegur,ok la jugak. ni,hmm haram. xpa,gua tau la lu darjat mulai tak hina macam gua. suka hati lu la mat. jangan kacau hidup gua dengan berlagak dengan kekayaan bapak kau sudah

No comments:

Post a Comment