Monday, December 13, 2010

Reading zines? Updating blog?

Zine? Membaca zine?ha69 Aku dah tiada masa untuk membacanya sekarang. mau tak dak sebab hafazan agama pun style hafal.ha69
Terasa seperti wasted jugak kadang-kadang apabila memikirkannya tapi salah aku jugak sebagai seorang islam lebih tepat lagi muslim kerana tidak mengamalkan apa yang dipelajari dulu. Aku moralist? Ikut hati andalah apa anda hendak labelkan saya. Saya hidup bukan dengan kata-kata anda jadi,GO AND FUCK YOURSELF YEA...

Keadaan yang merubah aku. Aku sekarang hidup dengan keadaan yang baru dan masih lagi dalam proses membiasakan diri dalam persekitaran ini. Memamng payah tetapi kena jugok.agagag

Aku lepas ini dah jarang nak update sebab malaih,biaso lar... Baloq! Apa-apa,contact ja aku melalui fb @ no aku. Distro aku pulok,slow skit sekarang kes belajar [alasan :P]

No comments:

Post a Comment