Thursday, July 29, 2010

betapa ruginya aku..

aku sungguh rugi sbb xikut arus underground dri dlu.huhuhu..
aku terlepas utk dgr band sp sndri & ada drpdnya dianggap legend & sesetengahnya[rsa cm kebykn] dh RIP. kalo nk list band2 2,mmg xlrat & ada yg aku sndri xingt ekoran jrg dgr.[nk wt cmna,dpa promote utk dgr.dgr mmg sdap tpi ades..bhn xda,dh la org promote xkn nk mintk.aish,xdh...] aku pun start dgr band2 cmni semenjak aku bru start berjln blik[lpas aku xciden ari 2 dpan skolah,fucking blue viva driver]

sebelom 2,aku dgr metalcore. kalo dgr breakdown,2dia cm naik sheikh nuh..dok headbangang cm pa lgi.. tpi kdg2 muzik cmni[xkira la,metalcore ka,punk rock ka,hardcore ka,apa2 ka yg lju] aku jdi cm blur.. bila jdi cm2,jazz perbetulkn aku. plik kn? tpi aku dgr semua & xrascist dgn muzik @ pengikut mereka. nk wt cmna kalo pengikut dpa attitude trok,dh jdi biaq ja la.kalo nk kondem,lrat nk kondem.pnat o0o..

aku ingt g 1st band yg aku dgr elok2 ja lpaih aku bleh jln,iaitu dum dum tak[thx shukran n mat arep cahaya]. mmg lyn ar dpa ni. time 2 plak,bru kluaq album.mmg aku cri ar smpai jmpa,tpi xjmpa pun[aku bru tau nk dwnld gna blog,besa bdk xrti pa.stuff semua kna cri sndri kot.babi..] last aku aku dwnld troih album hntikan penindasan 2.puas..ha69
lpas dum dum tak,aku kwn blik dgn kwn2 yg lma aku tinggalkn sjak skolah menengah & brkwn dgn kwn2 dpa plak. time 2,umah arep hassan ar port study[lbih kpd lepak] dgn library jdi mngsa kerakusan kmi dlm belajaq.[ayt cm pantat]

bila kwn dgn hawaq2 dgn malaun2 ni,aku bru knai band2 yg lain cm municipal waste,misfits,superman is dead[dlm sp aku dgn pait ja ada bju band nih.bleh gerenti.ha69 cm babi lgi dok john,geng riak pailang] & mcm2 la.malaih tulis.. byk sgt.

[antara yg aku sakit ati sbb xdgr muzik dri skolah rendah adalaha kerana xdgr band2 cm f.s.f,fastgame, so aku cma nk ckp,DAMN,ARGGHH!]

1 comment: