Saturday, September 25, 2010

Gaduh Sampai Mati Salah Seorang & Menyesal Sebab Bergaduh

Jangan ada langsung toleransi,
teruskan sahaja mendiskriminasi,
kamu semua bukan bayi,
tpi masih tidak mengerti

Kau yang tua,
kau yang muda,
sama sahaja,
bila ini semua akan ternoktah?

P/S:aku tulis this junk sbb xlrat tgk mmbr2 aku gaduh. gaduh sbb bnda2 yg kcil. xda toleransi lgsung dlm prshbtan. wadafak. smpai bila nk jdi cmni? yg tua pun,srupa ja. bodo,pkiaq nk menang ja kes dia tua. bertolak ansur skit xbleh ka bodoh o0oi? aku jdi neutral. xsebelahi kebodohan mna2 pihak. aku dgn kebodohan aku. biaq ar org nk kta pa. lantak p. i that decide hows my life is. nasihat dgn baik,ok. aku bleh terima. ni kalo nk men bsuh2,p mmpoih. respect others people space. got it moron?

2 comments:

  1. yeahhh
    aku sokong wehh!
    suma nk tnjuk hebat,such an idiot
    too proud with IDEOLOGI
    hahahah

    ReplyDelete
  2. ha69
    biaq p kt depa
    biaq depa sedaq salah depa sndri

    ReplyDelete